PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Höpötystopic

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Crimis
Admin

Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 24

ViestiAihe: Höpötystopic   Su 5 Kesä - 21:35

First topic message reminder :

Moi!
Mulla on tosiaan tämä kesäkuu tosi täynnä, joten en hirveästi ehdi kirjoitella täällä. Puhelimella toimii foorumi jostain syystä vähän huonosti (mites muilla?) Tänään oonkin pyrkinyt vastailemaan kaikkiin tarinoihin ja peleihin joissa olen mukana, koska lähden huomenna aamusta ohjaamaan ratsastusleiriä ja jatkan sen loputtua suoraan seuraavaan reissuun. Olen kotosalla 13-16.6, mutta saa nähdä kuinka ison palan aikaa silloin haukkaa kaikki muut hoidettavat asiat. Sitten olenkin poissa 26.6 asti. Kiinnostusta kyllä löytyy tähän hommaan jopa enemmän kuin aikaa! ♥ Teidän aktiivisuus saa aina hymyn huulille. c:

Tähän topaan saa tosiaan tulla ihan vapaasti juttelemaan. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://hukkasuo.weebly.com

KirjoittajaViesti
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 87

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 11 Kesä - 14:56

Kiitos ^^

Nojoo varmasti se sitte oli ihan virkistävää, kun kerta hommia paiskinu urakalla ja saunaki siinä.Very Happy Niihä tuota tarkeni avannossa itekki sillon joskus talvisin, kun saunaan pääsi. Ite oon visusti pitäny talviturkin vielä, mut eiköhä se tuu kuitenki heitettyä vielä tän kesän aikana. Laughing Mä en tosiaan tiiä. Sen kaveri kuvas videota siitä kännykällä. Pyöräilijä tuumas: "Kyllä nää kelluu" ja päräytti pyörällä keula pystyssä laiturilta alas, kroksit siis oli ne jotka kellu. Siinä avokin kans pudisteltii päätä ja tuumattii, että tais molemmilla kosseilla apinat paukuttaa lautasia yhteen sillä hetkellä Laughing

Mä voisin Sussulla & Jackalilla harkita tota, jos jaksaisin tässä illan päälle koittaa rustailla jotain. Mä en kyllä oo perehtyny yhtää kouluratsastuksen saloihin, joten siihen saa sitte varautua ettei siitä tuu yhtään mitään. Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 11 Kesä - 14:47

Kevin, pidän sulle peukkuja :3

Oli se sinänsä ihan virkistävää uida siellä hyytävän kylmässä, kun oli koko päivän pyöriny tallilla ja oli ihan hiessä ja pölyssä ja hevosen kuolassa. Laughing Kävin siellä siis itekin pulahtamassa. Sauna oli vieressä niin eihän siinä sitten. Talviturkin heitin sillon helteillä ja täällä ainakin oli lämmintä vettä (vielä sillon, ei oo enää). Joku on kyllä ollu tosi fiksu, mitä ihmettä.. :'D

Mä oon onneks jo parempaan päin kun oon saanu vaan olla ja nukkua. Enemmän toi mun eilinen pahoinvointi oli varmaan vaan stressin aiheuttamaa .-.

Ketkäs haluais osallistua helpon tason kouluvalmennukseen nyt viikonloppuna? Eli mun kirjoittaman pohjatarinan pohjalta tarinat valmennuksen kulusta omalta osalta + vielä mun kommentit kaikille lopuksi. Nyt olis hirvee inspis pitää kun on koko viikon seurannut kolme ratsastustuntia päivässä plus vielä yksäreiden treenaamista. Very Happy
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 11 Kesä - 14:37

Mäki oon niiin innoissani siitä! Vähä vaa jänskättää miten sitä taloudellisesti pärjäilee pari kuukautta, ku avokilla ei näillä näkymin oo tuloja heinä-elokuussa Neutral Mut positiivisin mielin silti eteenpäi, kyllä sitä jotenki pärjää Very Happy

No hyi! Miten ne tarkeni?? Mä en tarennu mennä uimaan ees niillä hellelukemilla, vaikka rannalla käytiin ja siellä porukka polskutteli onnensa kukkuloilla. Joku imbesilli ajo jopa joponsa laiturilta alas ja jäi sitte siinä raapimaan päätään, että miten se saa sen sieltä 3-6 metrin syvyydestä pois. Rolling Eyes Laughing Parantelet nyt ittees kunnolla ja siitä sitte uuteen nousuun! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 10 Kesä - 22:29

Kevin > Oon niin ilonen sun puolesta! Oispa itelläkin mahdollisuus ottaa hevonen ylläpitoon. :c

Mä onnistuin sitten polttamaan itteni loppuun tekemällä 15-tuntista työpäivää ryhmänohjaajana, EA-vastaavana ja sauna-/uintivahtina (kyllä, nyt näillä myrskytuulisilla ~10 asteen keleillä! Nää lapset oli hulluja) ja tulin kipeeks kaupan päälle. Siks oon taas kotosalla, viikonlopun suunnitelmat oli pakko perua. Noh, ainakin oon ehtinyt hukkistella. Very Happy Sain hevoslistauksen rempan päätökseen ja nyt sieltä löytyy myös Dalia, Herkku ja Timi. Myös kuvagalleria on ajan tasalla. Koitan kirjoitella peleihin sitten kun on vähän enemmän energiaa, nyt on aivotoiminta aika minimaalista.
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ma 6 Kesä - 14:23

Itelläki on foorumi toiminu puhelimessa vähä huonommin niinä harvoina kertoina, kun puhelimella on täällä käyny. Nautihan kiireestä huolimatta leiristä ja reissuista! :>

Edit: Itelläki saattaa tossa loppukesästä tai viimestään heinäkuun alusta olla hieman epäaktiivisuutta ilmassa ylläpitoasioita järkkäillessä. Pitäs ehtiä parille eri paikkakunnalle sopimuksia kirjottelemaan ja stressiä meinaa pukata nyt jo siitä miten hevosen kuljetukset tänne päin onnistuu heinäkuussa, mutta eiköhän se ihan hyvin mene. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Höpötystopic   Su 5 Kesä - 21:35

Moi!
Mulla on tosiaan tämä kesäkuu tosi täynnä, joten en hirveästi ehdi kirjoitella täällä. Puhelimella toimii foorumi jostain syystä vähän huonosti (mites muilla?) Tänään oonkin pyrkinyt vastailemaan kaikkiin tarinoihin ja peleihin joissa olen mukana, koska lähden huomenna aamusta ohjaamaan ratsastusleiriä ja jatkan sen loputtua suoraan seuraavaan reissuun. Olen kotosalla 13-16.6, mutta saa nähdä kuinka ison palan aikaa silloin haukkaa kaikki muut hoidettavat asiat. Sitten olenkin poissa 26.6 asti. Kiinnostusta kyllä löytyy tähän hommaan jopa enemmän kuin aikaa! ♥ Teidän aktiivisuus saa aina hymyn huulille. c:

Tähän topaan saa tosiaan tulla ihan vapaasti juttelemaan. ^^

Höpötystopic
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Pulina-
Siirry: