PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Höpötystopic

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Katy
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   To 26 Loka - 20:12

Tuli mieleen tosta toisten tarinoihin kommentoinnista et voisko niille kommenteille luoda oman topan, ettei päiväkirjat täyty niist kommenteista?

Ja btw, sain nyt uuden koneen, joten palailen kuvioihin pikkuhiljaa, kunhan saan rästit tehtyä kouluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ma 23 Loka - 11:25

Katy, eipä hätiä mitiä! Meillä ei tartte ressata taukoja. Kiitos ilmoituksesta Smile

Emilia, iso kiitos tarinoiden kommentoinnista! <3 Elämä vähän heittelee allekirjoittanutta taas vaihteeksi.

Ja kaikille:
1. Kaikki eivät välttämättä seuraa Reitan päiväkirjaa, niin sanon tässä yhteisesti: Kaikilla on oikeus kommentoida muiden tarinoita suoraan hevosten päiväkirjoihin.
2. Halloween-ideat meinaa meikäläisellä olla hukassa.. hjälp
Näytä käyttäjän tiedot http://hukkasuo.weebly.com
Katy
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 21 Loka - 18:18

Pahoittelut pitkästä hiljaisuudesta. Oma kone vetelee viimeisiään, eikä pyöritä mitään kunnolla auki niin en ole jaksanut kouluhommien lisäksi tehdä muuta koneella. Saan tulevalla viikolla uuden koneen, joten yritän silloin palailla takaisin tänne.
Näytä käyttäjän tiedot
Kei
Mode
Mode

Viestien lukumäärä : 173

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ke 21 Kesä - 20:28

Emilia moi ♥
Ihana nähdä sua täällä! Mutta ei edelleenkään tarvii ressata. Teet just sen verran kun tuntuu hyvältä c:
Näytä käyttäjän tiedot
Emilia
Mode
Mode

Viestien lukumäärä : 279

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 20 Kesä - 15:42

Huu hyvää kesää multakin <3
Sorisorisori oon ollut kamalan epäaktiivinen vaikka viimeks jo sanoin että aktivoidun. Tässä on vaan ollut vaan niin paljon kaikkea yhtäkkiä ja erinäisten sattumien kautta multa lähti voimat kokonaan :'D nyt on kuitenkin semmonen hetki, että voisin ihan tosissani taas yrittää vastailla viesteihin ja ropeen, joten enköhän mä tästä nyt alakin hoitamaan rästihommia pois (:
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ma 19 Kesä - 20:39

Moi kaikki ja hyvää kesää! ♡

Olisiko kellään ideoita/toiveita seuravaa häppeninkiä varten? Ajattelin, että jos jo kesäkuulle järjestäisin jotain. Juhannusteemalla ehkä?

Ja toinen kysymys, mikä on ollut mieluisin tähän mennessä järjestetetyistä tapahtumista? Toivoisitteko lisää piirrosjuttuja vai tarinajuttuja vai jotain ihan muuta? Smile
Ida
Tuttava
Tuttava

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 29 Huhti - 18:04

Ei auttanu. Se laatu meni siinäkin yhtä huonoksi. Ilmeisesti sitä vaan ei saa terävämmäks. Kun en haluais rajata pienemmäkskää tota kuvaa kun toi heppa pitää olla mukana Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 29 Huhti - 17:32

Ida, pienennä kuva jollain kuvanmuokkausohjelmalla (ei paintilla) tuohon kokoon, missä se näkyy profiilikuvassa. Toimisko paremmin? Smile
Ida
Tuttava
Tuttava

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Profiilikuva   La 29 Huhti - 17:20

Moikka! Mä oon tässä jo muutaman tunnin yrittäny säätää ton profiilikuvan kanssa, enkä millään saa sitä tarkaksi. Miten te siis ootte laittanu profiilikuvat, kun ne on noin tarkkoina tossa?
Näytä käyttäjän tiedot
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 87

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 27 Tammi - 13:42

Kyllä se siitä, eiköhän kaikki ymmärrä ja pärjää hetken aikaa. Ei mitään stressiä! ♥
Näytä käyttäjän tiedot
Emilia
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 27 Tammi - 9:05

Munkin on pakko tulla sanomaan, että onnistuin saamaan itteni aika sotkuun elämän kanssa, joten hiljaiseloa täältäkin... Yritän vähän kommentoida noita tarinoita aina kun kerkeen ja jaksan, mutten voi taata mitään superaktiivista kommentointirupeamaa.
Sori tyypit, mä teen parhaani!
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   To 26 Tammi - 22:08

Hei!
Ajattelin vain tulla huikkaamaan, että mä en suinkaan ole teitä unohtanut. Tulossa on viikon sisällä kolme tenttiä + paljon muita rästejä, joten koulu vie hyvin paljon aikaani tällä hetkellä (ja siihen päälle vielä töitä..) Rolling Eyes
Kunhan saan näitä hoidettua pois alta, jaan perjantai 13 -merkkejä ja vastailen tarinoihin. Aktiivisuusmerkkisysteemi on vielä työn alla, joten siihen palaillaan vasta helmikuussa.

Kiitos kärsivällisyydestänne! ♥️
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ma 28 Marras - 13:21

Moi! Aattelin vain huikata, että mulla on kamalasti koulukiireitä tällä hetkellä. Lukukauden loppurutistukset.. Hohhoijaa Very Happy Joten palailen vastaamaan tarinoihin ja roolailemaan, kun saan koulutyöt tehtyä ja palauteltua. Smile
Kei
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 12 Heinä - 21:35

Kevin, oo kuulostaa siistiltä! Go for it Wink Mä teen aikalailla unelmahommia nykyään kun oon saanu projekteja graafisen suunnittelun parissa, vaikkei mulla vielä tutkintoo olekaan. Ja sit nää leirit, koirien hoitoo ja kaiken maailman pikkujuttuja. Kivaa pientä lisätienestiä opintotuen rinnalle niin voi ehkä jotain harrastaakin. Mun ulkomaanmatkat rajottuu tohon Ruotsin puolelle. Very Happy

*vaihtaa Crimiksen persoonaan*
Onpa kiva kuulla, että valmennus oli kiva! Siinä tapauksessa voisin pitää uuden tässä jossain välissä kun ehtii. Meinasin ensin antaa tohon kouluvalkkaan kaikille kommentit samaan aikaan, mutta kun Kicsin tarinaa ei näy niin ehkä mä hoidan ne teidän kommentit jo. Ps. Emilia, jos haluut osallistua Tumpilla tai Hallalla tohon kesäkuun valkkaan niin tervetuloa. :>
Näytä käyttäjän tiedot
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 12 Heinä - 20:32

Itellä menee työttömänä nämä ajat. Pitäs melkee hakee turvallisuus-alan kurssille nii sais 4 kk tehä vartijan töitä ja pystyis paremmin funtsii mitä sitä oikeen tekee. scratch Joo eiköhän ne yp-jutut selviä viimestään elokuun alussa. On mulla jo trailerin vetäjä (jee!), enää ei puutu ku traileri ja viimenen varmistus tallinomistajalta saako hepan jo viiä sinne. Huhhuh.. Very Happy

Oi vitjat! Mäki haluaisin päästä jonnekki ulkomaille, mut ei oo varaa. Ehkä joskus voitan lotossa ja pääsen kiertää maailmaa, haaveet on onneks ilmasia. Mullaki oli viime kesänä unirytmi ihan päin peetä, tosin omaa tyhmyyttäni. Yöt meni autolla ajellessa tai muuten vaa valvoessa kämpillä ja heräsin sillon ku muut suunnitteli tyyliin nukkumaan menoo. Laughing

Oijoi! Koitas inspiroitua siellä ratsastusleirillä taas vaikka johonki uuteen valmennukseen, oli kiva kokemus ja itellekki suhteellisen helppoo kirjottaa just tommosen pohjatarinan pohjalta suoritusta, vaikka se oliki semmone omanlainen operaatio. Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Kei
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 12 Heinä - 19:26

Haha Emilia, tiedän tunteen. Nukkuminen on parasta. Mä oon tässä kesän toista ratsastusleiriä ohjaamassa ja tulin just päikkäreiltä. Nyt jo ihan poikki kun unirytmi oli ennen tätä hiukan eri ajassa.. No hepat on kivoja. Ja ehkä tää tuntien seuraaminen inspiroi kirjottelemaan taas jotain. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Emilia
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 12 Heinä - 18:44

Ottakee kaikki ihan iisisti <3

mä olen just ollut kaks viikkoa englannissa, ja saavuin eilen/tänään yhen aikaan kotiin. siitä suoraan nukkumaan, ja just sillä "aion nukkua maks. kymmeneen ettei rytmi mee" -asenteella, ja mitä teen? herään puol viideltä iltapäivällä :'D nyt pitäis ainakin olla univelat kuitattu!

(eikä tartte kenenkään ottaa paineita roolimisesta, mulla ei ainakaan oo kiire mihinkään :3)
Näytä käyttäjän tiedot
Kei
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ma 11 Heinä - 14:37

Voi hassut rakkaat, ei mitään paineita! Nyt on kesäloma (tai no kellä on loma ja kellä ei, mulla ei) joten nauttikaa siitä, auringosta sillon kun sitä sattuu olemaan ja niin edelleen. Kyllä Hukkis täällä selviää, hepatkin varmasti nauttii laitumella ;--)

Mähän itse onnistuin unohtamaan adminin salasanan (wat :'D) joten puhun tässä Crimiksenä sen verran että valmennukseen odottelen vielä Kicsin tarinaa niin sitten kaikki saa kommentit. Kei yrittää roolia pian, luovuus on ihan jumissa kun irl-elämä ressaa vähän turhan paljon atm. (Anteeksi Emilia :c)

Kevin ja Emilia, tsemppii! Ja Kevin, kyllä ne yp-jutut siitä vielä järjestyy. :3
Näytä käyttäjän tiedot
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 8 Heinä - 20:56

Itelläki on ollu kiireistä aikaa (ja paskat) nää viimeset pari viikkoo, ku on pitäny yrittää järjestellä hepan ylläpito-asioita ja oli juhannus ja provinssiki liki toisiaan, eikä oikeen motivaatiota löytyny koneelle siinä. Yp-järkkäilyt jatkuu edelleen huoh, enkä tiiä millon ehtis kirjotteleen tarinan tynkää Dassille ja Amaralle. Rolling Eyes

Tääki tuli nyt ihan puskista, mutta tulipahan kuitenki kirjotettua. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Emilia
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ma 27 Kesä - 0:50

Minä täältä vähän offtopic, mutta onpahan ollut viikko! Hyvin vähän on kerennyt istahtamaan koneen ääreen, joten nyt käväsen vaan nopeasti roolimassa noi alta pois, ja sitten nukkumaan :3
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Su 12 Kesä - 21:39

Jees! :--) Sori kun jäi tuon pohjatarinan kirjoittelu tänään, mulla on voittoputki päällä LoL rankedissa :'D Kirjoitan sen huomenissa.
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama

Viestien lukumäärä : 251

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Su 12 Kesä - 21:37

Mä voisin varmaa Maxilla tulla toho valmennukseen Kenin kaa Very Happy

Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 11 Kesä - 21:16

~Kics > Jes, ootte mukana! Mennään ihan ratsukoiden tason mukaan että no stress :-) Mä laittelen varmaan huomisaamuna sitten pohjatarinaa, nyt alkaa oleen pää taas niin jumissa että sänky kutsuu. Ja edelleen saa ilmoittautua, kaks mahtuu vielä.
~Kics
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 13

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 11 Kesä - 19:50

Mä haluan ehdottomasti mukaan kouluvalkkuun! Very Happy Hevosen kokoaminen ei tosin ainakaan onnistu (vielä), mutta vähän pohjaa tulevaisuuteen Timin kanssa olis kiva saada, eikä aina jumputtaa keskenään menemään Smile Ja eipähä tarvii kakkua leipoa vaiks tippuu!
Näytä käyttäjän tiedot http://sadehelmen.altervista.org/encore/
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 11 Kesä - 16:11

*facepalm* Laughing

Mutta joo tulkaa vaan! Ajattelin ihan jotain voltteja/kahdeksikoita kaikissa askellajeissa, peruutuksia, pohkeenväistöä, temmonvaihteluita, hevosen kokoamista.. Ei mitään hankalaa. Koitan parhaani mukaan selittää siinä pohjatarinassa sitten Smile

Höpötystopic
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Pulina-
Siirry: