PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia.Jaa | 

Kaikki niin uutta

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 100

ViestiAihe: Kaikki niin uutta   Ti 13 Marras - 20:04

First topic message reminder :

Remi, tummahiuksinen nuorukainen pyöritteli päätään tallipihalla. Muutto uuden työpaikan perässä oli tuonut hänet Hukkasuon harrastetallille, hänet ja hevosensa Kafkan, voikon puoliverioriin jota hän nyt odotteli saapuvaksi. Mies vilkuili koko ajan kelloaan ja hyräili David Bowien biisiä. Kuljetus oli jo puoli tuntia myöhässä ja Remi alkoi harmistua ja hätääntyä. Mitä jos Kafkalle oli sattunut jotain? Mitä jos auto oli ajanut ojaan? Hänen aivosolunsa ilmoittivat olemassaolostaan ja Remi totesi että joku olisi siinä vaiheessa kyllä ilmoittanut hänelle.

Ulkopuolisen silmin Remi näytti takuulla hyvältä. Hänessä oli jotain mystistä. Liikkeissä oli tanssijalle ominaista pehmeyttä ja vaikka hän oli laihempi kuin pituudelleen olisi ollut hyväksi, hän näytti lähestulkoon seksikkäältä tummissa pillifarkuissa ja isossa neuleessaan. Joku tosin olisi voinut erehtyä luulemaan häntä homoksikin, vaikkei Remi sitä ollutkaan. Ulkonäöstä huolimatta. Remi pyöritteli silmiään, kaikkea sitä tuli mietettyä kun odotti hevosensa tulevan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

KirjoittajaViesti
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 102

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   To 15 Marras - 16:11

"Joo, sopiihan se", vastasin hymyillen. Katselin ympärilleni innoissani, näin onnellinen en olekaan ollut pitkään aikaan.

/Sori, lyhyitä :/ /
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

Viestien lukumäärä : 522
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   To 15 Marras - 16:00

/ Hei ihmiset, ollaanks me nyt sisällä tallissa vai ulkona...? :DD Ku rupesin miettii, et eikö me oltukaa ulkona? x) Jaja paljonko täs nyt on kello? :----) Remi, en viitti roolia vielä uudestaa ennenkö Max käy roolimas.. /
Näytä käyttäjän tiedot http://hukkasuo.weebly.com
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   To 15 Marras - 15:11

Remi sai heti negatiivisen vaikutelman Norasta. Tai Eleonorasta, miten vain. Tämä vaikutti liian välinpitämättömältä, tällä oli liian hieno hevonen - ei siis sillä että Remi olisi ollut kateellinen, omistihan hän itsekin hienon hevosen. Jokin naisessa sai nuoren tanssijan nyrpistämään nenäänsä. Crimiksen hymy sai pojan melkein nauramaan: tämä näytti niin nuorelta ja hehkuvalta. Hän hymyili takaisin ja kosketti käytävällä seisovan hevosen silkkistä kaulaa. Upea eläin.
"Pitäisi varmaan purkaa nuo kaikki tavarat", Remi voihkaisi hiljaa ja löi sitten käden otsalleen virnistäen, "järjestely ei taida kuulua parhaimpiin puoliini."

/ Eleonora, no hard feelings oikeasti Very Happy Remi on vaan hankala! /
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   To 15 Marras - 15:03

/ niin näyttää ! ;o /

"Hei Max, haluisitsä nyt tavata Fenin? Sen tamman siis" kysyin pojalta äkkiä. "Se osaa olla kunnon neiti ja välillä niin veemäinen, mutta jos sen kanssa pärjää nii se osaa kyllä vaikka mitä!" jatkoin vielä selittämistä innoissani. Huomasin Reminkin liittyneen taas seuraan ja loin tuohon ujon hymyn. Olo oli kuin milläkin murkkuikäisellä kakaralla.

/ sori ku tulee lyhyitä, roolin puhelimella koulusta Very Happy /

Viimeinen muokkaaja, Crimis pvm To 15 Marras - 15:56, muokattu 1 kertaa
Eleonora
Tuttava
Tuttava

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   To 15 Marras - 12:41

/ Topic näyttää välillä lukittua.. Surprised /

"Ok!" vastasin Crimikselle hymyillen. Apua, en ollut tajunnut esittäytyä minua nuoremmalle miehenalulle ja juuri saapuneelle samanlaiselle.
"Mä oon sitten Eleonora, Noraksi sanokaa vain", esittäydyin. En jaksanut edes kunnon juoksutuskamppeita nyt laittaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   To 15 Marras - 12:17

"Joo, kenttä on iha vapaasti käytössä että siitä vaan" vastasin naiselle ja jäin seisomaan tallipihalle miettien, mihin suuntaisin seuraavaksi.
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   To 15 Marras - 0:10

Nuorukainen katsoi pahasti taakseen nähdessään nuoren naisen lyövän hevostaan kevyesti ryntäille. Remin mielestä ei ollut tilannetta, jossa väkivalta hevosta kohtaan olisi ollut tarpeellista.
Remi riisui Kafkan varusteet ja työnsi ne takaisin varustekaappiin. Kaapin purkaminen saisi tapahtua myöhemmin. Poika harjasi oriin huolellisesti ja tarkisti jalat turvotuksen varalta, mutta ne vaikuttivat normaalilta ja hevonen rennolta. Remi haki kasan heinää ja asetti sen sitten karsinaan, jotta Kafka saisi rauhassa syödä hieman ja tutustua uuteen ympäristöönsä. Hetken kuluttua poika liittyi muiden seuraan.
Näytä käyttäjän tiedot
Eleonora
Tuttava
Tuttava

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:46

/ Oukidouki. Minunkin on kohta ruvettava tekemään muuta, joten joudun itsekin häipymään pian.. ://

Hymyilin pojalle ja taputin oriani kaulalle. Loin samalla ystävällisen katseen Crimikseen ja ohikulkevaan ratsukkoon. Korkki pörähti toisen hevosen kulkiessa ohi ja polki jalkaansa. Läpäytin Korkkia ryntäille.
"Elä kehtaa."
Vaihdoin tallipihalla päitset tottuneesti suitsiin ja riimunarun juoksutusliinaan.
"Mä vähän juoksutan tätä nyt", sanoin Crimikselle ja miehenalulle. Otin samalla kuljetussuojat ja loimen pois nakaten ne traikun perälle.
Näytä käyttäjän tiedot
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:41

"Joo tuoltahan se tulee", sanoin naurahtaen ja viittasin taakse. Hymyilin myös ohi lipuvalle ratsukolle. Nyt alkoi jo tuntua siltä, että olin taas saapunut kotiin, sinne minne kuulunkin.

/Crimis ei pääse enää kirjottelee ennen huomista :/ /
Näytä käyttäjän tiedot
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:38

Remi hidasti Kafkan tasaiseen raviin ja verrytteli hetken ennen kuin aloitti loppukäynnit. Muut olivat sillä aikaa kadonneet, muttei se Remiä haitannut. Hän nautti saadessaan olla kahden hevosensa kanssa. Loppukäyntien jälkeen hän ratsasti tallipihalle ja hyppäsi keveästi alas selästä. Hän laittoi jalustimet ylös ja löysäsi mahavyön ennen kuin talutti oriin karsinaan. Hän hymyili Crimikselle, tuntemattomalle tytölle sekä Maxille liidellessään heidän ohitseen Kafka yhtä kepeästi askeltaen vierellään.
Näytä käyttäjän tiedot
Eleonora
Tuttava
Tuttava

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:36

Luoksemme alkoi lappaa väkeä, väellä tarkoitin paria kentälla ollutta henkilöä. Toinen tuli aikaisemmin, ja oli varmaan minua nuorempi miehenalku.
"Crimis täytyisi löytää", vastasin pojan kysymykseen. Kun toinen katsahti Korkkia ja kysyi, omistinko sen, vastasin vain että vähän niin kuin, hymyillen siihen perään. Miehenalun perässä tarpoi pikavauhtia toinenkin ihmishahmo, nainen. Tämä soperteli jotain anteeksipyytelevää, johon minä hymyilin leveästi.
"No prob, ei olla vielä kuoltu", virnistin.
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:28

Hymyillen kuuntelin Remiä ja nyökkäilin. Kun tuo jatkoi reeniään Kafkan kanssa, huomasin Maxin lähtevän paikalta yhtäkkiä. Olin ollut aivan Remin lumoissa, enkä tajunnut, mitä oli tapahtunut. Kohauttaen yksinäni hartioitani nousin penkiltä ja tarvoin vauhdikkaasti Maxin perään. "Ooh, anteeksi! En muistanut yhtään, että tekin olitte tulossa tänään", huudahdin tytölle nolona päästessäni paikalle.
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:23

Hymyilin leveästi kummallekin. Käänsin katseeni talli pihalle. "Hei tuolla on joku hevosen kanssa", tokaisin ja jatkoin. "Taidan mennä auttamaan". Mieleeni muistui ajat ollessani 'töissä' äitini tallilla. Aina piti olla jotakuta auttamassa, mutta eipä siinä mitään, minä pidin auttamisesta. Nousin ylös puupenkiltä, ja lähdin kävelemään tytön luokse. "Hei, tarvitsetko apua?" kysyin mahdollisimman lempeästi, ja hymyilin edelleen. Katsoin tytön vieressä olevaa hevosta. "Onko tuo omasi?"
Näytä käyttäjän tiedot
Eleonora
Tuttava
Tuttava

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:16

Ja sitten se vain tapahtui. Siitä kauniista hetkestä tuli ei-niin-kaunis, kun päitsitty ori lähti kuin tykin suusta tarpomaan hieman lumista ruohotupsua kohti. Minä hiilauduin perässä ja kiitin onneani siitä, että ruohotupsu ei ollut kauempana.
"Nyt --- hevonen!" sadattelin ja nykäisin syöppöämpärin mukaani. Tästä Sinna oli siis varoittanut. Kentälläolijat varmaan kuulivat huutoni, ja pyrin olemaan ihan hissunkissun siinä hevosen(i) kanssa, aivan kuin meitä ei olisikaan. Mutta se oli turhaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 21:11

Remi hymyili Crimikselle: "Totta, tänään tää ei ole edes kovin paha. Näkisitpä kisapaikalla", poika virnisti muistellen edelliskauden kisoja. 110-luokissa ori oli toiminut kuin ohjus, sännännyt isossa laukassa ja heitellyt ilopukkeja kesken radan, mutta sijoittuen kuitenkin useamman kerran hyvin. 130cm oli mennyt jo huomattavasti paremmin, Kafka oli jaksanut keskittyä rataan ja vaikkei sijoituksia niin paljon tullutkaan niin Remi oli erittäin tyytyväinen hevosensa menestykseen.

Ori inahti hiljaa ja rapsutti hampailla lapaansa. "Tämä on Kafka ja minä olen Remi", hän sanoi Maxille rauhallisesti.
"Me taidetaan ottaa vielä parit laukat, kun tässä näyttää virtaa olevan vaikka muille jakaa", hän lisäsi kaikille yhteisesti.
Hän otti ohjat uudelleen ja siirsi istuinluitaan hieman: ori nosti hyvän, lyhyen laukan ja painoi päänsä kaarelle. Remi nautti sen tasaisen energisestä liikkeestä ja purskahti nauruun, kun ori rynnisti eteenpäin Remin puhelimen soidessa. Muutaman valtavan laukka-askeleen jälkeen ori oli toisella puolella kenttää ja Remi sai laukan taas haltuun ja vastasi puhelimeensa nauraen yhä.

/ Meillä on tosiaan ollut kiireinen päivä, kun alttariharjoitukset kirkossa ja käytiin vielä ystävillä kylässä. Äitin häät siis lauantaina. Nyt koitan pähkäillä että mitä laitan perjantaina miehelle ruoaksi, kun se tulee käymään. Se toivoi perunamuusia ja lihapullia, mutta ne kuulostaa kuoharin kanssa aika... tavalliselta :DD)
Näytä käyttäjän tiedot
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 20:51

/ ootellaan ootellaan Very Happy /

"Voi vitsi, yksi suosikkiroduistani!" Totesin hymyillen.
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 20:49

"Aaa, okei no sitten! Käyhän se. Sulle sopivan kokonen olis varmaan tuo meidän akhal-teketamma! Onko tuttu rotu?" vastaan Maxille innostuneesti.

/ Max, kirjotin sulle tuolla pulinassa viestin, käyhän kattoon! Jaja ootellaan nyt sitä Remiä ettei se jää ihan ulos. Very Happy /
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 20:46

"No meil on ollu pienestä pitäen hevosia.. Mä sit oon toiminu talliapulaisena ja oli mul oma hevonenkin jossain välissä.. Se oli ori. Joten voisin vaihteeksi ottaa tamman, jos se sopisi? Parempi vaan että puhut, eipä ainakaan tule hiljaista." Naurahdin ja hymyilin leveästi. Vihdoinkin olisi joku paikka jonne voisi tulla rauhoittumaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 20:40

/ Remi sanokin mulle eilen et sillä on tänää aika kiireine päivä, toivotaa vaa et eksyy tänne mahd pian! :b Roolin vielä tän, mutta sit vois tosiaa jäähä ootteleen. /

Kohotin kulmiani positiivisesti yllättyneenä, kun kuulin Maxin vastauksen. "Aijjaa. Sepäs sattu kivasti! Mä meinaan oisin hankkimassa kaikille kuudelle kopukalle hoitajia ja vuokraajia, kun ei meinaa oma aika niille kaikille riittää. Haluisitsä kertoo vähä sun heppataustasta? Mulla on meinaa noita orejakin, että haastetta löytyy. Mutta on ihan automaattiponejakin. Ja voisit ratsastaa ehkä kans, koska mä en todellakaa jaksa liikuttaa kuutta heppaa päivässä.. Oi että, oisit ihan taivaan lahja kuule.. Max!" hehkutan. "Sori oon iha puheripulinen.." möngerrän vielä loppuun. Hymyilen kuin naantalin aurinko, vaikka ulkona sää on mitä huonoin (?). Ihan mahtavaa, sain heti uusia kavereita ja vielä apulaisia tallille!
Eleonora
Tuttava
Tuttava

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 19:03

/ Jep, pitää laittaa! Pitää myös piirtää uusi kuva kun tuossa on nenä jotenkin hassusti..

Odotelkaamme Remin roolausta. :') /
Näytä käyttäjän tiedot
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 18:21

Katsoin Crimistä takaisin, saatoin ehkä näyttää jopa hieman ahdistuneelta. "Mä asun tossa lähellä ja aattelin et voisko täältä saada hoitsua tai jtn. Oon ratsastanu ja muutenki touhunnu hevosten parissa aiemminkin." takeltelin. Käänsin katseeni ratsukkoon. "Komea hevonen", tokaisin miehelle. "Mä olen Max, kukas sä oot, ja mikäs on hevoses nimi?"
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 15:30

/ Ei tuo liian lyhyt ollu ! Ja hei muute El voisit laittaa sen sun hahmon kuvan avatariks tääl forkalla? On niin orpo olo ku pelkästään mulla on toi kuva.. x)

Vitsi Remi ja Maxx roolikaa pian nii pääsen taas vastaileen! xd lol oon iha innoissani:D /
Eleonora
Tuttava
Tuttava

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 10:27

/ Kiitos, ja jeps. Jatkan kuitenkin tähän jo roolaamista. /

Sain kaikki salvat auki, ja laskin oven varovasti alas. Miltei 170 senttiä korkea ori puhalsi ilmaa sieraimistaan ja polkaisi jalkaansa.
"Korkki!" ärähdin suomenpuokille. Toinen vain katsoi minua (tai siis luultavasti katsoi) oudoksuen ja hirnahti kimakasti. Puuskahdin oripojun käytökselle ja rupesin taluttamaan sitä ulos trailerista. Helpostihan tuo sujui; Korkki oli jo melkoinen konkari tässä lajissa nuoresta iästään huolinatta. Jäin Korkki vierelläni katselemaan maisemia, ja kiinnitin vieläkin suurimman huomioni kentälläolijoihin.

/ Sori lyhyttä, oon tetissä.. Very Happy /
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 10:11

Hätkähdin, kun mustatakkinen poika istahti viereeni penkille. Rööki haisi vahvasti, mutta mitäpä tuosta. Omahan oli ongelmansa, jos aikoi keuhkonsa tuhota. "Joo, minä omistan tän paikan. Tai siis, ei oo silleen yksityinen. Kyllä tänne meinaan saa tulla." Vastasin tuolle. Taas takeltelin sanoissani, ei näin! Pakotin hymyn kasvoilleni ja käänsin katseeni suoraan pojan kasvoihin. "Jeps, mä oon Crimis. Joo tiiän, outo nimi! Oikee nimi on Hanne, mutta kukaan tutuista ei sitä käytä." naurahdin ja heilautin päätäni saadakseni silmille valahtaneet hiukset pois tieltä. "Mites sä tänne eksyit?" kysäisin pojalta, ja samassa huomasinkin Remin kaartavan luoksemme Kafkan kanssa. Siirsin katseeni häneen ja hymyilin. Olin aivan sulaa vahaa tuon edessä. Ja nyt oli toinenkin poika eksynyt tallille, huhhuh! Mitähän tästäkin vielä tulisi. "Joo sen huomaa! Mutta parempi vähän reippaampi kun patalaiska" totean Ramille ja isken silmää, "eikö?"

/ Tervetuloo mukaan Eleonora! (: Ps. Kyllä tää kohta sut huomaa.. /
Eleonora
Tuttava
Tuttava

ViestiAihe: Vs: Kaikki niin uutta   Ke 14 Marras - 7:49

Voi Sinna minkä teit... Laitoit nyt oman serkkuraasusi kouluttamaan omaa ja hienoa estepuokkiasi. Ja vielä eri tallille! Olin itse saanut tietää tästä vasta eilen, mutta eipä sitä kehdannut serkulta, joka oli nuorempi (hmph) ja työllistää minua, kieltäytyä. Eipä meillä ikäeroa ollut kuin vuosi, joten eipä siinä mitään. Nyt sitten istuin pikkuautoni ratissa (ja Sinnalla on Chevrolet jota en saanut lainata), traikku perässä ja Korkki sitten traikussa. Toivottavasti se käyttäytyisi siivosti, kun mentäisiin uuteen paikkaan.

Kurvasin autoni tallipihalle ja parkkeerasin sen. Tallin alueella ei näkynyt ketään, mutta kun silmäilin tarkemmin ympärilleni, huomasin kauempana jollain kentän tapaisella ihmisiä ja hevosen. Siellä olisi varmaan joku toinen yksärinomistaja ja tallityttöjä katsomassa ratsastusta, kai. Sinna oli kyllä minulle sanonut, että tallinomistaja odottaisi minua pihalla. Ja pas...it. Päätin täten ryhtyä omatoimiseksi ja menin trailerin taakse, ruveten avaamaan ovea saadakseni hienon puokin ulos.
Näytä käyttäjän tiedot

Kaikki niin uutta
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Kaikki muut videot paitsi hauskat videot

Oikeudet tällä foorumilla:Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Hukkasuo :: Hengailualue-
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia.Siirry: